N: Despre chestii destepte

Sunt prinsa intre o toamna tarzie si un viitor incert…
Frigul mi-a patruns pana la oase, in casa nu sunt mai mult de 15 grade. Din cauza vremii nu mai am chef sa fac nimic, sunt vesnic indispusa.
Weekendul asta am fost cu Andi la Bucuresti, la targul de facultati. N-am ajuns la nicio concluzie, suntem doar siguri ca excludem Marea Britanie de pe lista, din moment ce taxa studiilor pe an a ajuns la 9000 lire…
Stiu ca peste cativa ani voi regreta ca gandesc asa, dar mi-ar placea sa depasesc mai repede etapa liceului. Imi este foarte greu sa tin pasul, temele la mate sunt kilometrice.
Dar sa vorbesc si despre lucruri mai vesele, cum ar fi faptul ca intr-o saptamana se deschide un nou mall in Constanta, Maritimo. Desi nu va avea Starbucks, sunt multumita de el, nu ma pot plange: va avea H&M. Abia astept! ❤

Lasă un comentariu